Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Εγκαίνια του εκλογικού Κέντρου των Σερρών και παρουσίαση των υποψηφίων

Τα εγκαίνια του εκλογικού Κέντρου στα Σέρρας  πραγματοποίησε ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Μάρκος Μπόλαρης, την Παρασκευή το βράδυ (15/10). Παρουσία πολλών φίλων του συνδυασμού ο Μ. Μπόλαρης παρουσίασε ολοκληρωμένο το ψηφοδέλτιο  και για την Περιφέρεια των Σερρών, το οποίο θα έχει επικεφαλής την υποψήφια αντιπεριφερειάρχη Κωνσταντινίδου Ελένη.
Ο κ. Μπόλαρης στην ομιλία του  ανάμεσα στα άλλα, επεσήμανε πως « ‘Έχουμε  πολιτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά κριτήρια που μας διαφοροποιούν από τους πολιτικούς μας αντιπάλους. Οι πολίτες με την ψήφο τους πρέπει να τοποθετηθούν ξεκάθαρα για το αν θέλουν έναν περιφερειάρχη της αναγνωρισιμότητας ή έναν περιφερειάρχη της διεκδίκησης.»

Όσον αφορά τους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους των Σερρών, ο κ. Μπόλαρης τόνισε πως «είναι όλοι εγνωσμένης αξίας άτομα που προέρχονται  μέσα  από τους αγώνες του ΠΑΣΟΚ και της κοινωνίας»

Η  υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Σερρών κα Ελένη Κωνσταντινίδου, απευθυνόμενη στους προσκεκλημένους ζήτησε με έμφαση « Όλοι μαζί να συσπειρωθούμε στο πλευρό του Μάρκου Μπόλαρη, υπάρχει χρόνος ακόμη και θα καταφέρουμε να νικήσουμε».

Επίσημη κατάθεση της υποψηφιότητας του συνδυασμού «Κεντρική Μακεδονία, Μέτωπο Ανάπτυξης» 

Την Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010, στις 10.30 π.μ., ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Μάρκος Μπόλαρης, θα καταθέσει τη δήλωση της υποψηφιότητας του συνδυασμού «Κεντρική Μακεδονία, Μέτωπο Ανάπτυξης»  στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης.

Οι υποψήφιοι περιφερειακοί σύμβουλοι στο νομό Σερρών, στο ψηφοδέλτιο «Κεντρική Μακεδονία, Μέτωπο Ανάπτυξης», με επικεφαλής τον κ. Μάρκο Μπόλαρη, είναι  οι εξής: 

·         Βουλγαρίδης  Χρήστος, Επόπτης υγείας – Νομαρχιακός σύμβουλος 

·         Μάρκου Γιάννης, Δικηγόρος 

·         Μπάλτσιος Βύρων, Δημόσιος υπάλληλος Δ/νσης  Συγκοινωνιών

·         Μπάρμπα – Γκιμπερίτη Αγγελική, Διευθύντρια ΟΠΑΔ Σερρών  

·         Νικητόπουλος Στέλιος, Αγρότης - συνδικαλιστής

·         Ραμπότας Ευθύμης, Υπάλληλος Βιομηχανίας Ζάχαρης 

·         Σαββίδου Ιορδάνα, πρώην αντινομάρχης – νομαρχιακή σύμβουλος 

·         Σιαμπίρης Θωμάς, αντινομάρχης – εφοριακός 

·         Σίπκα Λίνα, επόπτης εργασίας

·         Τερζόπουλος Σάββας, Λογιστής 

·         Τσαμουρτζής Ευάγγελος, καθηγητής ΤΕΦΑ

·         Τσιπούρας Ιωάννης, Δημόσιος υπάλληλος – Γ. Σύμβουλος ΠΟΕΔΗΝ

ΠΗΓΗ:  www.anexartitos.gr   

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ....


Γεννήθηκα στη Λαμία το 1965 και από το 1989 είμαι κάτοικος Σερρών. 

Εργάζομαι στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών ως Τεχνολόγος Ιατρικών Εργαστηρίων.

Είμαι παντρεμένος με την Παπαντωνίου Μαρία από την Νέα Ζίχνη Σερρών και έχω τρία παιδιά.

Είμαι εκλεγμένος σύμβουλος της Δευτεροβάθμιας Συνδικαλιστικής Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα  Δημόσια Νοσοκομεία της χώρας,   Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν.

Από το 1999 ως το 2004 υπηρέτησα το συνδικαλιστικό κίνημα ως γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων  του Γ. Ν  Σερρών.

Από το 2004 ως το 2006 και από το 2008 ως το 2010 υπήρξα πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του Γ. Ν . Σερρών.

Το 2004 ως το 2007 ήμουν πρόεδρος στο Νομαρχιακό τμήμα της  ΑΔΕΔΥ Νομού Σερρών.

Από το 2000 ως το 2003 υπήρξα αιρετό μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του Γ. Ν. Σερρών.

Υπήρξα υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος το 2002.

Εκλεγμένο μέλος της συντονιστικής  επιτροπής ΠΑΣΟΚ Δήμου Σερρών από το 2005 ως το 2008.

Ήμουν υποψήφιος για γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ το 2008.