Γεννήθηκα στη Λαμία το 1965 και από το 1989 είμαι κάτοικος Σερρών.
Εργάζομαι στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών ως Τεχνολόγος Ιατρικών Εργαστηρίων.
Είμαι παντρεμένος με την Παπαντωνίου Μαρία από την Νέα Ζίχνη Σερρών και έχω τρία παιδιά.
Είμαι εκλεγμένος σύμβουλος της Δευτεροβάθμιας Συνδικαλιστικής Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία της χώρας, Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν.
Από το 1999 ως το 2004 υπηρέτησα το συνδικαλιστικό κίνημα ως γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του Γ. Ν Σερρών.
Από το 2004 ως το 2006 και από το 2008 ως το 2010 υπήρξα πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του Γ. Ν . Σερρών.
Το 2004 ως το 2007 ήμουν πρόεδρος στο Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ Νομού Σερρών.
Από το 2000 ως το 2003 υπήρξα αιρετό μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του Γ. Ν. Σερρών.
Υπήρξα υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος το 2002.
Εκλεγμένο μέλος της συντονιστικής επιτροπής ΠΑΣΟΚ Δήμου Σερρών από το 2005 ως το 2008.
Ήμουν υποψήφιος για γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ το 2008.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου